Livrare gratuită de la 650 lei în toată țara!
/Livrare și metoda de plată/
Termenii de livrare și metoda de plată prin intermediul serviciului de curierat

Magazinul online „Fito-Help.md” efectuează livrări pe întreg teritoriul Republicii Moldova (cu excepția raioanelor de pe malul stâng al Nistrului și raioanelor care necesită trecerea punctelor vamale).

Costul livrării în orașul Chișinău:

75 lei – pentru comenzi mai mici de 650 lei;
Gratis- pentru comenzi mai mari de 650 lei.

Livrarea se efectuează timp de 48 ore , de Luni până Vineri.

Condiții de plată: 

În numerar!
În cazul dat, achitați suma comenzii livrate curierului. Plata se efectuează în lei (MDL).
Plata online!
Comenzile pot fi achitate cu cardul bancar Visa, MasterCard. Pentru achitarea comenzii veţi fi redirecționat la serverul sistemului MAIB, care asigură siguranţa plăţilor. Înainte de plată, se recomandă verificarea disponibilității produselor.

Costul livrării în Republică

75 lei – pentru comenzi mai mici de 650 lei;
Gratis- pentru comenzi mai mari de 650 lei.

Condiții de plată:

1) Plata curierului la livrare în numerar ;
2) Achitarea comenzii online cu card Visa și Mastercard.

Livrarea se efectuează timp de pina la 3 zile lucratoare,  de Luni până Vineri.

Plata curierului la livrare se efectuează în numerar doar in valuta nationala.

Comenzile plasate Sâmbată și Duminică vor fi prelucrate Luni. 

Comenzile se expediază după acordul telefonic, de aceea vă rugăm să indicați numărul de telefon corect și complet.

Dacă numarul de telefon este greșit, comanda dumneavoastră, va fi anulată. Veți fi contactat în timpul programului de lucru, de Luni până Vineri între orele 9.00 - 17.00. Tot în acest interval ne puteți contacta pentru orice întrebare legată de comenzi sau produse la numărul 060-390-320.

 Pentru informații în afara orelor de program, ne puteți trimite un email pe adresa fitohelp.clienti@mail.ru sau pe pagina de Facebook, Instagram, Viber, Whatsapp iar noi vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Metode de livrare:

Comanda va fi livrată oriunde în țară, prin curier rapid FAN Courier. Livrarea produselor se face doar prin firma de curierat și nu există opțiunea livrării prin Poșta Moldovei sau ridicarea comenzii de la sediul Fito-Help.

Termene de livrare:

Ne dorim ca produsele să fie expediate cât mai repede, de aceea depunem toate eforturile pentru ca procesarea și livrarea comenzilor să se facă în cel mai scurt timp. Comenzile vor fi procesate în timpul săptămânii, de Luni până Vineri, între orele 9.00 - 17.00. 

Produsele cu disponibilitate În stoc vor fi livrate în 1-2 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii. În cazul produselor cu Stoc limitat, acestea pot fi expediate în cel mult 5 zile dacă produsele au fost achitate în avans, banii vor fi rambursați imediat după ce ați fost anunțat de indisponibilitatea produselor. Pentru situațiile mai sus menționate, ne puteți contacta telefonic înainte de plasarea comenzii, la numarul 060-390-320, pentru a vă informa în timp real despre disponibilitatea produselor dorite și termenul de livrare al acestora. 

Sâmbătă, duminică și toate sărbătorile legale sunt zile nelucratoare în care curierii nu efectuează livrări.    

Dacă plasezi comanda într-una din aceste zile, ea va fi procesată în următoarea zi lucrătoare. 

Pentru a te găsi curierul cu ușurință, te rugăm să ne furnizezi adresa de livrare corectă și completă. 

Adresa de livrare este locul unde curierul te poate găsi pentru a-ți înmâna coletul. Te rugăm să ai în vedere că livrarea se efectuează în intervalul orar 09 - 17, de luni până vineri, așadar te rugăm să ne furnizezi adresa la care poți fi găsit de curier în acest interval orar.

Dacă din greșeală ai plasat mai multe comenzi, te rugăm să ne anunți, pentru a nu expedia către tine mai multe colete, pentru cele nedorite urmând a se face retur. Din păcate, în cazul în care există un retur înregistrat pe numele tău,  o următoare livrare către tine va fi posibilă doar după achitarea cu cardul a comenzii plasate.

Dacă ai observat și alte produse pe care le dorești după ce ai plasat deja o comandă, te rugăm sa ne contactezi iar noi îți vom modifica comanda și vom adăuga produsele dorite. În acest caz este posibil să apară o întârziere în livrarea coletului, despre care vei fi informat în acel moment. Te rugăm să nu plasezi o altă comandă dacă te-ai răzgândit în privința produselor, ci să ne contactezi telefonic. Se poate întâmpla ca în ziua livrării să nu fii la adresa confirmată pentru a prelua coletul. În acest caz te rugăm să contactezi curierul și să reprogramezi livrarea pentru o alta zi în care poți fi găsit pentru livrare în intervalul orar 9 - 17. Te rugăm să ai în vedere numărul mare de colete pe care îl are de expediat un curier, de aceea livrarea coletului la o oră exactă este imposibilă. Te rugăm să stabilești de comun acord cu curierul un interval orar de livrare.
ATENȚIE

Te rugăm să verifici integritatea fizică a comenzii primite în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

În cazul în care cantitatea sau calitatea mărfii nu corespunde cu cerințele comenzii plasate, cu actele normative de standardizare, cu datele menționate pe etichetă sau în documentele de însoțire, clientul este rugat să contacteze SUPORTUL TEHNIC AL MAGAZINULUI ONLINE

Tel.: (+373) 60 -390-320 între orele 09:00-15:00 (cu excepția zilelor de weekend).