Livrare gratuită de la 650 lei în toată țara!
Termeni și condiții

Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.fito-help.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania ‘’ETALON ESTET’’ SRL prin intermediul site-ului.​ Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condiții-lor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.

DISPOZIȚII GENERALE

Acest site este deținut de “ETALON ESTET “ SRL, IDNO- 1021600002318, RM, or.Ialoveni, str. Basarabia 6/1). La înregistrarea comenzii in magazinul online fito-help.md , Cumpărătorul  accepta Termenii și Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor  care sunt bazați pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.

Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termenilor si Condițiilor propuse de către ‘’ETALON ESTET’’ SRL, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.

 ⁠PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin utilizarea site-ului www.fito-help.md , sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.

Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări ewsletter.

Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.

ÎNREGISTRAREA COMENZII

Comanda se face prin sistemul nostru de comenzi, prin completarea formularului de comandă sau telefonic la numărul de telefon specificat în Site. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimițând-vă un e-mail de confirmare a expedierii produsului („Confirmarea de expediere”). Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate contractele în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării.

Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective în stoc. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăți de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Compania își rezervă dreptul de a informa Clientul cu privire la produse înlocuitoare de calitate și valoare egale sau superioare, care pot fi comandate. Dacă nu se dorește comanda produselor alternatic sugerate, și dacă plata aferentă produselor comandate a fost recepționată, Compania va rambursa integral orice sume de bani care au fost plătite.

“ETALON ESTET”SRL își rezervă dreptul de a refuza acceptarea totală sau parțială a unei comenzi efectuată de către Client, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acest Site în orice moment, în mod discreționar și/sau de a elimina sau modifica orice material sau informații de pe acest Site. Cu toate că Compania depune toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanțe excepționale care să oblige refuzarea prelucrării unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii și își rezervă dreptul de a proceda astfel în orice moment. Compania nu va purta nici o răspundere față de Client sau orice parte terță pentru eliminarea oricărui produs de pe acest Site, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conținut de pe acest Site sau pentru neprelucrarea unei comenzi după ce a fost trimis mesajul de Confirmare a comenzii.

„ETALON ESTET” va anunța Clientul despre indisponibilitatea unui produs comandat, Clientul având posibilitatea de a accepta sau de a refuza comanda parțială. Pentru informații legate de comandă poate fi apelat numărul de telefon +3736-390320, de luni până vineri, între orele 8-16, sau se poate trimite un email la adresa  fitohelp.clienti@mail.ru

Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în 24 de ore de la plasarea acestora, iar comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică vor fi prelucrate în fiecare zi de luni. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate atât pe Site cât și în comunicarea electronică.

METODA DE PLATA SI TERMENII DE LIVRARE PRIN INTERMEDIUL SISTEMULUI DE CURIERAT

Modalități de plată:

Ramburs / În numerar
În cazul dat, valoarea comenzii efectuate va fi achitata curierului la primirea comenzii. Plata se efectuează doar în valută națională,  în lei (MDL) .

Plata online
Comenzile pot fi achitate cu cardul bancar Visa, MasterCard. Pentru achitarea comenzii veţi fi redirecționat la serverul sistemului MAIB, 
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.
 Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.

Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:

o Numărul cardului (16 cifre)

o Data expirării (luna și anul)

o Codul CVC sau CVV (3 cifre)

o Numele și prenumele de pe cardul de plată

În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.

Livrarea comenzilor

Magazinul online „Fito-Help.md” efectuează livrări pe întreg teritoriul Republicii Moldova (cu excepția raioanelor de pe malul stâng al Nistrului și raioanelor care necesită trecerea punctelor vamale).

Costul livrării în orașul Chișinău:

75 lei – pentru comenzi mai mici de 650 lei;
Gratis- pentru comenzi mai mari de 650 lei.

Livrarea se efectuează timp de 48 ore , de Luni până Vineri.

Costul livrării în Republică

75 lei – pentru comenzi mai mici de 650 lei;
Gratis- pentru comenzi mai mari de 650 lei

Livrarea se efectuează timp de trei zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii .

Comenzile plasate Sâmbată și Duminică vor fi prelucrate Luni. 

Comenzile se expediază după acordul telefonic, de aceea vă rugăm să indicați numărul de telefon corect și complet.

Dacă numarul de telefon este greșit, comanda dumneavoastră, va fi anulatăVeți fi contactat în timpul programului de lucru, de Luni până Vineri între orele 9.00 - 17.00. Tot în acest interval ne puteți contacta pentru orice întrebare legată de comenzi sau produse la numărul 060-390-320.

 Pentru informații în afara orelor de program, ne puteți trimite un email pe adresa fitohelp.clienti@mail.ru sau pe pagina de Facebook, Instagram, Viber, Whatsapp iar noi vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Metode de livrare:

Comanda va fi livrată oriunde în țară, prin curier rapid FAN Courier. Livrarea produselor se face doar prin firma de curierat și nu există opțiunea livrării prin Poșta Moldovei sau ridicarea comenzii de la sediul Fito-Help.

Termene de livrare:

Ne dorim ca produsele să fie expediate cât mai repede, de aceea depunem toate eforturile pentru ca procesarea și livrarea comenzilor să se facă în cel mai scurt timp. Comenzile vor fi procesate în timpul săptămânii, de Luni până Vineri, între orele 9.00 - 17.00. 

Produsele cu disponibilitate În stoc vor fi livrate în 1-2 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii. În cazul produselor cu Stoc limitat, acestea pot fi expediate în cel mult 5 zile dacă produsele au fost achitate în avans, banii vor fi rambursați imediat după ce ați fost anunțat de indisponibilitatea produselor. Pentru situațiile mai sus menționate, ne puteți contacta telefonic înainte de plasarea comenzii, la numarul 060-390-320, pentru a vă informa în timp real despre disponibilitatea produselor dorite și termenul de livrare al acestora. 

Sâmbătă, duminică și toate sărbătorile legale sunt zile nelucratoare în care curierii nu efectuează livrări.    

Dacă plasezi comanda într-una din aceste zile, ea va fi procesată în următoarea zi lucrătoare. 

Pentru a te găsi curierul cu ușurință, te rugăm să ne furnizezi adresa de livrare corectă și completă. 

Adresa de livrare este locul unde curierul te poate găsi pentru a-ți înmâna coletul. Te rugăm să ai în vedere că livrarea se efectuează în intervalul orar 09 - 17, de luni până vineri, așadar te rugăm să ne furnizezi adresa la care poți fi găsit de curier în acest interval orar.

Dacă din greșeală ai plasat mai multe comenzi, te rugăm să ne anunți, pentru a nu expedia către tine mai multe colete, pentru cele nedorite urmând a se face retur. Din păcate, în cazul în care există un retur înregistrat pe numele tău,  o următoare livrare către tine va fi posibilă doar după achitarea cu cardul a comenzii plasate.

Dacă ai observat și alte produse pe care le dorești după ce ai plasat deja o comandă, te rugăm sa ne contactezi iar noi îți vom modifica comanda și vom adăuga produsele dorite. În acest caz este posibil să apară o întârziere în livrarea coletului, despre care vei fi informat în acel moment. Te rugăm să nu plasezi o altă comandă dacă te-ai răzgândit în privința produselor, ci să ne contactezi telefonic. Se poate întâmpla ca în ziua livrării să nu fii la adresa confirmată pentru a prelua coletul. În acest caz te rugăm să contactezi curierul și să reprogramezi livrarea pentru o alta zi în care poți fi găsit pentru livrare în intervalul orar 9 - 17. Te rugăm să ai în vedere numărul mare de colete pe care îl are de expediat un curier, de aceea livrarea coletului la o oră exactă este imposibilă. Te rugăm să stabilești de comun acord cu curierul un interval orar de livrare.
ATENȚIE

Te rugăm să verifici integritatea fizică a comenzii primite în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

În cazul în care cantitatea sau calitatea mărfii nu corespunde cu cerințele comenzii plasate, cu actele normative de standardizare, cu datele menționate pe etichetă sau în documentele de însoțire, clientul este rugat să contacteze SUPORTUL TEHNIC AL MAGAZINULUI ONLINE

Tel.: (+373) 60 -390-320 între orele 09:00-15:00 (cu excepția zilelor de weekend).

POLITICA DE RETUR

Conform Hotaririi Guvernului №1465 din 08.12.2003, MO248-253/19.12.2003, art.1530, Anexa 2, p.4 (in redactia Hotaririi Guvernului №1188 din 02.11.2007, МО175/09.11.2007), articolele de parfumerie si cosmetica nu pot fi schimbate sau returnate

DETALIEREA POLITICII DE CONFIDENTIALITATE

Site-ul nostru utilizează tehnologii de securitate și criptare pentru a proteja datele dumneavoastră personale și financiare în timpul tranzacțiilor online.

Noi , Etalon Estet. SRL ,  (IDNO- 1021600002318, RM, or.Ialoveni, str. Basarabia 6/1), in calitate de operator al magazinului on-line fito-help.md ne angajăm să respectăm standardele de securitate și să actualizăm constant măsurile de protecție.

Colectăm informații personale, cum ar fi numele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail, atunci când plasați o comandă pe site-ul nostru. Aceste informații sunt necesare pentru procesarea comenzilor și livrarea produselor către dumneavoastră. Nu vom partaja, vinde sau transfera datele dumneavoastră personale către terțe părți fără consimțământul dumneavoastră. 

Orice informație furnizată de către utilizator și consumator site-lui lui www,fito-help.md va fi considerată și va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de furnizor.

Puteți crea un cont pe site-ul nostru pentru a vă ușura procesul de cumpărare și pentru a vă oferi acces rapid la istoricul comenzilor și detalii de facturare. Informațiile din contul dumneavoastră sunt protejate prin măsuri de securitate adecvate pentru a preveni accesul neautorizat.

În cadrul acestor Principii ale prelucrării datelor cu caracter personal dorim să te informăm ce date personale colectăm și cum le folosim.

  • numele, prenumele;
  • data şi locul naşterii;
  • numărul de telefon mobil;
  • adresa e-mail;
  • numărul de telefon/fax;   
  • adresa (domiciliului/reşedinţei);
  • loc de muncă;
  • date de geolocalizare/trafic
  • semnătura

  În cazul în care alegi sa cumperi de la noi, fara sa ai un cont de client creat, colectăm:

  • Datele necesare pentru livrarea comenzii tale: numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare in cazul in care doresti livrarea la o alta adresa, numărul de telefon;

     Dacă ai un cont creat pe www.fito-help.md, colectăm:

  • Datele necesare pentru livrarea comenzii tale: numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare in cazul in care doresti livrarea la o alta adresa,  numărul de telefon

  • Datele care apar pe durata existenței contractului – produsele achiziționate, segmentul clientului, volumul serviciilor prestate;

  •  Datele de autentificare: numele de utilizator și parola. Nu avem acces la parola propriu-zisă, aceasta informatie este cunoscuta doar de tine. Iti recomandam sa nu divulgi aceste date altor persoane.

     Dacă alegi sa te abonezi la mesajele noastre de marketing (newsletter si sms), colectăm: numele si prenumele, adresa de email si/sau numarul de telefon;

Scopul pentru care prelucrăm date cu caracter personal:

Dorim sa iti furnizam produse si servicii de calitate, pe care sa le imbunatatim permanent. Pentru a putea presta și îmbunătăți serviciile oferite procesăm datele tale personale. Mai exact, ne referim la:

  • Procesarea comenzilor, plasate fie prin pagina nostra web, fie prin linia telefonică pentru clienți. In acest caz, motivul juridic este că datele sunt indispensabile pentru executarea contractului de cumpărare, iar unele informații sunt necesare pentru îndeplinirea obligațiilor legale (de exemplu, documentele contabile);

  • Notificarea privind disponibilitatea produselor - in cazul în care soliciti monitorizarea disponibilității unui articol, procesăm datele tale personale pe baza acordului dat;

  • Serviciul de asistență clienți - pentru a oferi servicii clienților şi a elimina eventualele probleme în executarea contractului de vânzare, procesăm datele personale în baza necesității respectării acestor contracte. Utilizăm datele colectate în scopul comunicării într-un mod personalizat. De exemplu, te putem contacta prin telefon sau prin e-mail, pentru a iti reaminti că ai produse în coșul de cumpărături on-line, pentru a te ajuta să finalizezi comanda, pentru a iti comunica starea curentă a cererii, a comenzii sau a reclamației tale, pentru a obține informații suplimentare, dacă este cazul sau pentru a te anunța că trebuie să acționezi pentru a iti menține contul în stare activă;

  • Îmbunătățirea serviciilor - folosim datele pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor și a sistemelor noastre, inclusiv pentru a adăuga funcții noi și, totodată, pentru a lua decizii informate, toate bazate pe interesul nostru legitim, derivat din libertatea de afaceri și din nevoia de a îmbunătăți serviciile prestate, pentru menținerea competitivității.

  • Protecție, securitate și soluționarea disputelor - putem prelucra datele și dintr-un interes legitim, care constă în a asigura protecția şi securitatea sistemelor și a clienților noștri, pentru prevenirea şi detectarea fraudelor, rezolvarea litigiilor şi implementarea acordurilor noastre, pe baza interesului legitim;

  • Oferte de marketing – in cazul in care optezi sa fii la curent cu toate ofertele noastre, vei primi comunicari comerciale prin e-mail si/sau SMS, in functie de optiunile tale.

  • Oricand ai posibilitatea de a refuza aceste comunicări comerciale, folosind link-ul pentru dezabonare din fiecare e-mail. Pentru dezabonare, poti contacta, de asemenea, direct serviciul nostru clienți . În cazul dezabonării de la mesajele comerciale, nu vom mai utiliza datele tale personale în aceste scopuri.

 Transferul datelor personale către terți

Informațiile tale personale vor fi transmise unor terți sau vor fi intermediate altfel, numai în cazul în care este necesar pentru îndeplinirea contractului de vânzare, pe baza unui interes legitim sau dacă v-ați exprimat în prealabil acordul:

a) companiilor emitente de carduri de credit, furnizorilor de servicii de plată pentru procesarea plăților și băncilor, pe baza comenzii tale, în vederea executării contractului de vânzare;

b) companiilor de transport, în scopul livrării produselor sau a serviciilor comandate de dvs. și al soluționării reclamațiilor, inclusiv rezilierea contractului. 

  Contul clientului și cumpărarea fără înregistrare

Contul tau de client este protejat cu o parolă. Ai acces in cont la propriile date, inclusiv la editarea acestora, poti consulta datele privind comenzile finalizate și cele incomplete și puteți modifica trimiterea buletinelor informative. Prin intermediul contului de client, poti gestiona atât datele cu caracter personal, cât și expedierea buletinelor informative.

Dacă nu doresti să creezi un cont de client pentru cumpărături, poti cumpăra direct de pe site, fără înregistrare.

 Securitatea datelor cu caracter personal și durata stocării acestora

 Accesul la contul tau de client este posibil numai după introducerea parolei personale. În acest context, iti recomandam să nu divulgi datele tale de acces unor terțe persoane, iar, după încheierea sesiunii în contul de client, să închizi întotdeauna fereastra browser-ului, în special în cazul în care folosesti computerul în comun cu alți utilizatori. In cazul in care divulgi datele contului tau altor persoane, esti direct responsabil daca aceste date sunt folosite in alte scopuri de persoanele care au acces la ele.

Nu colectăm informații referitoare la tranzacții cum ar fi numărul la card data expirării țara de origine.

 Drepturile tale

a) În cazul în care procesăm datele  tale personale, poti solicita gratuit informații privind prelucrarea datelor personale proprii.

b) Daca crezi că prelucrarea datelor personale nu respectă protecția datelor tale personale și contravine reglementărilor legale privind protecția datelor cu caracter personal, poti cere explicații, puteți solicita înlăturarea situației astfel apărute și, mai ales, poti cere corectarea, completarea, ștergerea sau blocarea datelor cu caracter personal.

c) De asemenea, ai dreptul oricând să trimiti solicitarea ta responsabilului cu protecția datelor la adresa dianaetalon@gmail.com

d) Acordul tau privind prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi revocat oricând doresti. Dacă retragi acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, acestea vor fi șterse. Aceste măsuri nu afectează însă datele personale necesare pentru ca fito-help.md să-și poată îndeplini obligațiile legale (de ex. executarea comenzilor deja preluate) sau pentru protejarea intereselor sale legitime. Eliminarea datelor personale are loc și atunci când acestea nu sunt necesare pentru scopul propus sau în cazul în care stocarea datelor tale este inadmisibilă, din alte motive prevăzute de legislație.

 Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un e-mail la dianaetalon@gmail.com sau fitohelp.clienti@mail.ru, sau prin telefon la numărul + 37360390320.

Datele de contact 

IDNO : 1021600002318

Adresa juridică: RM, or.Ialoveni, str. Basarabia 6/1

Adresa fizica: RM, or.Ialoveni, str. Alexandru Hajdeu 24

Telefon de contact: + 373(60)390-320

Email de contact: fitohelp.clienti@mail.ru